Re: převodník sigma-delta

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Srpen 15 11:00:53 CEST 2014

Dobry den,

> Což by mělo stačit. Otázkou je jestli je tedy nutné zahození několika
> prvních výsledků. Nebo mohu zvolit 30 kHz a vše bude rychlejší...

Odpoved je bud napisana medziriadkami v datasheete, alebo si ju musite
odlaborovat na realnom cipe.

Ked date filter na 30kHz, tak by mali klesnut efektivne bity, a navyse sa
vo vysledku moze objavit 50Hz, to podla toho, kde budu minima a maxima toho
hrebenoveho filtra v prevodniku.

Neviem ci to plati aj pre ten Vas typ, ale pisem Vam svoje skusenosti s
inym typom sigma-delta.

A.