Re: Vadná disketa vs mechanika (snad ne OT)

Pátek Srpen 15 08:48:17 CEST 2014

Dne 14. srpna 2014 21:34 Pavel Troller <patrol na sinus.cz> napsal(a):

>   Různé výřezy na okrajích diskety se používaly hlavně pro ochranu proti
> zápisu
> a u 3.5" disket pro rozlišení HD/DD režimu (tam se Write Protect ovládal
> takovým posuvným "přepínačem" v jednom rohu diskety.

Jo a DD diskety se tehdy převrtávaly na HD. Musely to být ale značkové DD,
pak šly přeformátovat na HD a ani tam nebyly chyby. Osobně jsem to nedělal,
ale znal jsem borce, co jo. Já jsem to dělal přesně naopak, když se na HD
objevily chyby, tak jsem přelepil otvor a přeformátoval na DD.

P.K.