Re: Vadná disketa vs mechanika (snad ne OT)

Pátek Srpen 15 08:45:25 CEST 2014

Dne 15. srpna 2014 5:54 Alexandra Svobodová <hwnews na zirafoviny.cz>
napsal(a):

>         Také mne napadlo, jestli by nešlo udělat dualboot MS DOS 6.22 a MS
> Windows XP, což by asi byla také docela sranda. Vlastně ani není důvod,
> proč by to nešlo. Udělat na disku maličkou partition a na tu pak dát ten
> DOS... No to je zase jednou nápad :-)

Asi by to šlo, ale já bych to dneska řešil DOSem na USB flešce. Je to lepší
než se hrabat na harddisku s rizikem, že se něco pos... a přijdu o data
nebo v lepším případě to jen přestane bootovat a já to budu muset pracně
opravovat. Prostě když budu potřebovat DOS, šáhnu do šuplíku pro flešku,
připojim, nabootuju z ní a jedu.

Pavel Kadečka.