DS k peltieru

Ondrej leguanolog na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 14 19:13:07 CEST 2014

Záleží, čím to budete chladit na druhém konci a jak definujete pojem
"malý rozdíl teplot". Ale pokud na něm budete mít 10V na 14A, tak v něm
budete topit 140W a k tomu těch 70W přenášeného tepla (nebo ty se
neberou - už si to přesně nepamatuji) a vyjde, že bude potřeba celkem
slušný chladič. Měl jsem podobný modul s žebrovaným chladičem cca.
30x15x8 cm (s ofukem větrákem) a Peltier byl schopen na jedné straně
vytvořit kolem 0C (aniž by na této straně cokoliv aktivně topilo).

Ondřej