OT - Krabicka pre uni DPS - Zahradnik se bavi

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Úterý Srpen 12 17:24:12 CEST 2014

Ahojte,

Dňa 7. augusta 2014 13:37, Andrej Jancura <aj.hwlist na gmail.com> napísal(-a):

> Eventualne by som mozno potreboval nejaku krabicku na moju bastel - dosku,
> tu je link na nejake tie foto, aby si mal predstavu:
>
> https://plus.google.com/105349252015445413700/posts

Chcel by som sa podakovat vsetkym fanusikom a zvedavcom, ktore zaujal moj
bastel. Za 5 dni si ho prezrelo cca. 700 zvedavych dusiciek. To som vobec
netusil, ze moje bastle budu take popularne. :)

Chvilu to tam este necham, pravdepodobne do nedele, a potom ulozim naspat
do svojho archivu. Tak, ked mate este zaujem pozerajte... A este raz vdaka
za zaujem.

A.