Jaky SW na night build server

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Srpen 12 14:58:18 CEST 2014

Mělo by stačit odchytávat errorlevely z externích BAT souborů, na každý
číselný bod jeden BAT, který se bude z toh ohlavního volat. Mail lze
odesílat nějakým malým exáčem, kdysi jsem něco takového měl, mělo to do
100kB.

----- Původní zpráva -----
Od: "Slavomir Skopalik" <skopalik na elektlabs.cz>

1. Provest export z CVS (head, nebo branch dle konfigurace)
2. Provest build vsech delphi knihoven a aplikaci
3. Aktualizovat UDF a provest build vsech DB
4. Provest build pro ARM platformu
5. Provest build pro .NET
6. Spustit automatizovane testy

Tohle vsechno lze jednoduse napsat do skriptu, ale ja bych chtel, aby
tam bylo mozne nadefinovat zavislosti a pokud neco selze, aby system odeslal
E-mail
co vsechno selhalo, ale ne zretezene chyby.

Napriklad, pokud selze build UDF knihovny, nema smysl se pokouset o build
DB.
Ale pokud selze build samotne DB, ma smysl se pokouset o build dalsi DB.

Cil je ten, abych rano dostal info o tom, zda je vse OK, nebo co vsechno
selhalo.

Misto odeslani E-mailu mi postaci log soubor.

Jedna se o platformu MS Windows.