OT Datagrid v Tabpage - VB VS2013

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Úterý Srpen 12 10:07:50 CEST 2014

Zdravim,
to nejspis zapasite s WPF a layouts. Neboli WPF si zjistuje jak jsou potrebne velke controly a podle toho udela velikost okna, tabu, ... . Pokud zvetsite okno, tak se vam zobrazi vse ? Zkuste to dat do layoutu napr Grid v designeru.
Nebo budete muset nejprve naplnit datagrid a nasledne zobrazit ci urcit pevne sirky sloupcu datagridu.

Jirka