pajeci pasta

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Neděle Srpen 10 23:25:15 CEST 2014

Zdravim,
mam nekterou pastu ze ktere neco vyprcha a pote se to musi zapajet pajeckou. U nekterych past to zas tak nevadi, hlavne kdyz se to prepajuje rucne reflow/horkovzduch a nehledi se na profil.
Taky bude zalezet na tom, jak je stara deska, respektove po jak dlouhem otevreni DPS na tom pajite.

Jak jsem se na to dival, tak se standardne pri dodrzeni profilu roztavi z desky i pasty nejprve nejaka latka, ktera dela i tepelnou vodivost, pekne se rozleje a je vse zapajene ok. Jakmile toto vyprcha tak to jde hure. Cim to nahradit nevim, zda
desky predem necim natrit ... .

Jirka