High voltage probe k osciloscopu 1:100 respektive 1:1000?

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Srpen 10 19:21:13 CEST 2014

 10.8.2014, 19:11:49

Tak ony profi sondy predevsim pouzivaji specialni vysokoimpedancni
koax, kde stredni vodic byva z odporoveho dratu prave kvuli tlumeni,
Ktere je pak sirokopasmovejsi nez s R na konci.
A vstupni delic je nejaka tenkovrstva technologie na safiru, z jedne
strany R, z druhe kompenzacni C.
Bohuzel, nic vhodneho pro bastleni.
Ale jiste to jde, i tak jak popisujete, jen ty vysledky budou prislusne
horsi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz