Přepětí - indukce z hromosvodu do kabelu UTP ?

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Neděle Srpen 10 09:47:06 CEST 2014

U nas uhodilo mozna o neco dal. Nicmene vsude, kde byl dlouhy UTP kabel, tak to odeslo v PC, switchi, jen ty porty. Nebo stacil delsi 5 m nezapojeny na jedny strane kabel a bylo tak po eth. chipech.
Taky zalezi jak je uzemnena soustava kolem napr. i v silovem vedeni. Jednu dobu odchazeli pameti v serveru az do te doby nez na vnejsim silovem trafu nekde x km od nas nepredelali zem.

Jirka