High voltage probe k osciloscopu 1:100 respektive 1:1000?

Balu balu na k-net.fr
Sobota Srpen 9 11:08:38 CEST 2014

Myslite 5nH, nie mili :-)
V pripade vysokych impedancii v tomto rade je ovela dolezitejsia parazitna kapacita, indukcnost nie.
Do lhc som staval delic 1:20000 so sirkou pasma 100 MHz, nie je to az taky problem.
B.