Mech: Tichy kompresor

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Srpen 8 20:24:11 CEST 2014

On Fri, 8 Aug 2014, Stano wrote:

> Hladam tichy kompresor k dispenzeru a na vseobecne pouzitie (vyfukat prach z
> elektroniky, ...)
> Dolezite je ale aby bol podla moznosti tichy. Nechcem budit susedov v okruhu
> 1km ak budem potrebovat stlaceny vzduch neskoro vecer.
> Prosim poradte nejake riesenie, stavba s chladnicko-kompresormi je posledne
> riesenie.
> Dakujem za kazdy typ na overeny vyrobok alebo akykolvek napad.

Tak osobne jsem ho nezkousel ale byl mi tu kdysi doporucen tenhle -

   http://www.narex-makita.cz/kompresory/vzdusnik-do-6l/nuair-om-200-6-silent/

Papirove ma hlucnost jako vysavac. Tak tiche jak ten airbrush to tedy
neni, ale zase pro vyfoukavani prachu to bude urcite pouzitelnejsi.

Mimochodem muze mi nekdo vysvetlit ty udaje ktere se bezne u kompresoru
udavaji ? -  nasavane mnozstvi : 115 l/min
           -  dodavane mnozstvi pri tlaku 6 bar : cca 70 l/min

Jak to ? Prece kdyz nasaju 115 litru a stlacim to 6x mel bych dostat
necelych 20litru . Udava se to v podobnem pomeru u vsech.