MECH jak vrtat nerez

Ales Prochaska, Divesoft ales.prochaska na gmail.com
Pátek Srpen 8 18:50:20 CEST 2014

Povlakované vrtáky se brousí v brusírně, která je také umí znovu
povlakovat. Stojí to ovšem přes sto kč na jedno nabroušení, takže se
to vyplatí jen pro "lepší" vrtáky. Jinak samozřejmě povlakované vrtáky
dokážou víc než obyčejné, ovšem musí se vždy zvážit jejich cena.

Aleš Procháska