Re: Jak vyčistit motorek do hodin

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Srpen 8 11:34:33 CEST 2014

 8.8.2014, 11:27:49

K tomu se pripojuji (neb jsem se konecne podival na ty fotky).
Koupel v benzinu, nejlete za chodu, mela by stacit i pomerne kratka a
jen prevodovka, vysusit, namazat,  klidne i min. olejem.
Ten motorek je na 99,9% synchroni, zpomalovani je dano vypadkem
jednotlivych kroku.
IMHO, muze byt i samotny motorek ve stavu klinicke smrti, pak zadne
cisteni a mazani nepomuze, nebo jen velmi docasne.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz