TV Grundig zavada zdroje podsviceni?

Pátek Srpen 8 09:13:17 CEST 2014

Uplne beznym Mm jsme sice nepouzil,ale ano kapacitu jsem meril na radove V
ne kV, nicmenme i kdyz C nahradim jinymi je to porad stejne. Prvni dvojce
CCFT se zapali bez problemu a na druhe je s cca 0,5s zpozdenim videt
narustajici obkouk  (cca 5cm)  a pak zauraduje OLP. Presneji na pinu 1
FAN7314 napoeti preleze 3,6V a cena ta legrace se vypne. Jinak receno T2002
BC848B se neotevre protoze napeti na OLP1-4 nedoshne patricne urovne.
Nicmene vsechny soucastky se zdaji OK. Jen proti schematu jsou R2053,4 a
R2056,7  33k misto 10k.