Jak vyčistit motorek do hodin

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Srpen 7 21:26:30 CEST 2014

Dobrý den,

Normálně to takhle vcelku namoč do technického benzínu. Pokus se s tou
převodovkou v benzínu ještě trochu pootáčet, aby se vyplavil i bordel v
kluzných ložiskách. Klidně bych to tam nechal i několik hodin. Benzín by
měl rozpustit původní mazivo. Potom to nech několik dní vyschnout, a
namaž to nějakým lepším olejem kápnutím na hřídelky, a trochou vazelíny
na zuby koleček. Líh vazelínu ani olej moc nerozpouští.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora