RE: Uložení velkého množství real čísel

Róbert Šuška suskar na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 7 21:11:24 CEST 2014

Tak potom ma napadá vygenerovať si z tých hodnôt xml súbor. Nejako tie dáta
pekne popísať do štruktúry, aby sa v tom dalo trochu vyznať. A celé to xmlko
uložiť do db ako súbor.

Tu som našiel nejaký postup ako na to v postgrese:
http://www.fuzzy.cz/cs/clanky/ukladani-souboru-do-postgresql-databaze/

neviem do akej miery sú tie informácie relevantné. Postgres nepoužívam. Ale
dá sa to krásne uložiť jedným dotazom a jedným dotazom vytiahnuť. A na xml
existuje celá rada parserov, ktoré majú hromady metód na jednoduché a
pomerne rýchle spracovanie.

Robo

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Stehlik
Sent: Thursday, August 07, 2014 8:55 PM
To: HW-news
Subject: Re: Uložení velkého množství real čísel

Ony ty operace jsou už vlastně udělané a ukládají se. Nyní je požadavek
na ukládání zdrojových dat, pro kontrolu.
Nad tím ukládáním do txt jsem uvažoval, jediné co mne vede k ukládání do
db je že k stavájícím datům si chodí
uživatel do db, tak proč zřizovat další připojení, sdílení dat. A
znamenalo by to vytvoření cca 900 tisíc souboru za rok.
Prostě to ukládání txt se mi jeví trochu stupidní.

Ještě jsem zapomněl, inserty mohu předávat pouze přes ODBC a pouze jako
řetězec, ten insert musí být celý v řetězci.

Dne 7.8.2014 20:31, Róbert Šuška napsal(a):
> [...]
> ako v postgrese, ale v niektorých db systémoch sa dajú vypnút checky,
indexy
> a triggery predtým ako začnem robiť veľké vkladanie/aktualizáciu dát a tým
> sa dá celá operácia urýchliť. Samozrejme vypíname len to, čo sa vypnúť
môže
> a čo zdržuje, rôzne kontroly atď. Potom ďalším urýchlením je možnosť
> vytvoriť z dát script a ten spustiť priamo na servery. Tým sa to tiež dá
> podstatne urýchliť. Na klientovi vygenerujem script nahrám ho na server
> (ftp, http...) a potom ho na ňom spustím a zmažem. Možností je viac, treba

Stehlik