OT - Srouby do plastu a AKROS

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Srpen 7 15:27:48 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 7.8.2014 od jurp:

> Mrknete do TME. Sroubky do plastu maji (podle filtru 64 druhu),
> nejake jsem si uz objednaval.

Opravdu, už na ně koukám. Díky za tip!

Já jsem dnes dopoledne otevřel stránky TME, že se tam podívám,
přihlásil jsem se, pak zazvonil telefon a úplně jsem na to zapomněl.
Mezitím už jsem našel dalších několik dodavatelů na internetu, ale
když jsem tam zavolal, tak z nich vylezlo, že sice na webu to mají
skladem, ale fyzicky jaksi ne :-)

Tak TME je jasná volba, projdu si to a něco objednám. Sice nemají
zapuštěné hlavy, ale nějak to vymyslím. Pak si to samozřejmě nenechám
pro sebe a budu referovat, jak si plasty z 3D tiskárny vedou.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem