OT - Srouby do plastu a AKROS

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Srpen 7 12:02:05 CEST 2014

Ahoj,

poraďte mi prosím, kde kupujete šrouby do plastu. Chtěl jsem je tedy
vyzkoušet v plastu z 3D tiskárny a koupit v AKROSu, ale nepodařilo se
mi to díky vlídnému přístupu k zákazníkovi jedné paní na telefonu.

V noci jsem tam udělal objednávku několika set šroubů za cca 600 korun
s tím, že zaplatím platební kartou. Jenže ouha, ta platební brána to
nějak nezvládla, došlo k timeoutu. Návratová stránka eshopu pro chybu
platební brány jim nefungovala, protože ji zapomněli implementovat,
takže se to celé nepodařilo.

Říkal jsem si, že to tedy ráno vyřeším telefonicky. Vstal jsem a v
mailu vidím úplně nové potvrzení objednávky s dodáním na dobírku.
Zavolal jsem tedy té paní s tím, že jsme si objednal s platbou kartou,
ale nepodařilo se to a nadále chci zaplatit kartou.

Paní velmi vlídná, asi jí záleží na prosperitě firmy, mi odsekla, že
jsem nezaplatil kartou, tak že mi to posílají na dobírku a hotovo.
Snažil jsem se jí vysvětlit, že chci platit kartou, ona že to nejde,
že to posílají na dobírku. Že to tak dělají vždycky všem zákazníkům a
nikdy si nikdo nestěžoval, tak co bych jako chtěl. Dlouho jsem byl
trpělivý, až se sám divím, že jsem to tak dlouho vydržel, když ona
byla drzá jako opice.

Nedomluvili jsme se. Balík je ve skladu už připravený a zabalený na
dobírku, není možné objednávku udělat znovu a na balíku přelepit
etiketu. Skončilo to zrušením objednávky. Šrouby nebudou, fakt nemám
chuť přispívat na výplatu této paní.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem