Tiskneme krabicku pro USB modul - Zahradnik se bavi

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 7 09:00:23 CEST 2014

Vteřiňákem to jde taky?

----- Původní zpráva -----
Od: "Petr Zahradnik" <clexpert na clexpert.cz>

Původní zpráva ze dne 6.8.2014 od ok1uga na volny.cz:

> Dá se PLA nebo ABS něčím rozumným lepit ? V tom případě by tam ta
> trubička šla zalepit. Ale počítám že to lepit nepůjde. PLA jsem si
> mohl osahat - to lepit asi nepůjde a ABS ? Tam nevím.

Ale ano, jasně, že to jde. ABS jde dokonce lepit i acetonem, ve kterém
se rozpouští. Jinak se plasty kupodivu lepí lepidlem na plasty a drží
to jako kůň. Testoval jsem to osobně, lepil jsem ABS-ABS, PLA-PLA i
PLA-ABS. Ve všech třech případech to výborně drželo.