Tiskneme krabicku pro USB modul - Zahradnik se bavi

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Čtvrtek Srpen 7 08:30:05 CEST 2014

Ja učím svojich technikov, aby šroub pri opätovnom zašroubovaní najprv s
ľahkým tlakom (s citom) pootočili opačným smerom pokiaľ neucítia
lupnutie. To je znak, že závit si našiel svoje pôvodné miesto v plaste a
nebude sa rezať nový. Trochu citu, trochu cviku a potom to robia
automaticky a spoj vydrží mnoho rozobratí.
Robíme servis a preto je to pre nás dôležité. Samorezky v ABS plaste tak
fungujú skvele.