Tiskneme krabicku pro USB modul - Zahradnik se bavi

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Srpen 6 23:47:49 CEST 2014

 6.8.2014, 23:43:32

Pokud bude mit "trubka se zavitem" na povrchu vhodne nerovnosti/drazky
a pokud obdobne nerovnosti/drazky bude mit i dira v plastu, pak neni nic
jednodusiho, nez do diry pistoli natlacit "teplej sopel" a nasledne trubku se
zavitem a vydrzi to, presne tolik, co ten okolni plast.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz