Tiskneme krabicku pro USB modul - Zahradnik se bavi

Ales Filip nostromo na khnet.info
Středa Srpen 6 20:07:16 CEST 2014

Já si myslím, že samořezné šrouby drží v plastu lépe, než normální
metrické. Navíc asi snesou větší počet vyšroubování a zašroubování, než se
ten závit strhne.
Držela by v tom taková ta narážecí trubička se závitem?

Jinak jsem také proti rozdělování konference. Pokud se bude dodržovat
nějaké označení těchto zpráv v Předmětu, např. [OT-3D], tak si snad každý,
koho to nezajímá dokáže nastavit mailer, aby mu takové zprávy zahazoval.

Ales Filip