OT: 3D tisk a tato konference

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Srpen 6 17:06:27 CEST 2014

Zdravím,
  děkuji všem za reakce.

> Přesně tak, nevidím nejmenší důvod proč by 3D tisk neměl patřit do této
> konference. Podle mě to naopak je tvrdě HW téma. Mě taky nezajímá když se
> rozebírá která rodina procesorů je ta jediná správná nebo se předvádějí ty
> nejzrůdnější konstrukce v Céčku. Takže mažu, mažu a mažu. Nikdy by mě ale
> nenapadlo autory vyzývat aby odkráčeli...

Mohl byste prosím citovat, kde jsem vyzýval autory, aby odkráčeli ?
Musím říci, že jsem ten mail sepisoval asi 15 minut, což je i na mne docela
dost, a to proto, abych volil co možná takové formulace, které nikomu
nezavdají možnost ke tvrzení, že někoho vyhazuji či si osobuji nějaká taková
práva :-). Nicméně, vždy se někdo najde, kdo to tak vycítí :-(.

> jinam. Kdysi jsme se tu dohodli,
> že chceme aby tato konference obsahovala celou škálu témat - i takové které
> se třeba elektroniky dotýkají jen okrajově (což určitě neplatí o 3D tisku).

Určitě! Však jsem také nikdy neřekl křivého slova ohledně témat 3D tisku,
která se tu prezentovala a prezentují - velice mne zajímalo, jak se které
tiskárny chovají, jaké jsou jejich silné a slabé stránky atd.

> Proto je tu možné se beze strachu zeptat třeba jak vyvrtat díru do nerezu
> nebo jestli někdo nemá konkrétní typ potenciometru a podobně. Jsem si jistý
> že právě to dělá tuto konferenci tak vyjímečnou a zajímavou. Teď je pro
> určitou část členů konference zajímavý 3D tisk tak se prostě smiřte s tím
> že se tu o něm bude diskutovat.

S tím jsem naprosto smířen, ba i jak to tu před časem bylo, jsem velmi rád,
že i toto téma se zde mezi jinými vyskytuje. Ale ono to v poslední době není
JENOM o 3D tisku, ale spíše se zde hovoří o kvalitě videí, projevu hlavní
postavy, práci kamery, obsahu sdělení atd. atd., což jistě také řadu lidí
zajímá, ale už se to s tématem této konference tak úplně nekryje.

Velmi se mi líbily názory, že by se mohlo zřídit nějaké diskusní fórum nebo
možnost komentování přímo u videí série ZSB :-). Domnívám se, že tam tato
věc patří. Zároveň se omlouvám, že jsem, přes značnou dobu sepisování
původního krátkého mailu, nebyl dostatečně upřímný a nedokázal jsem tam
napsat úplně přesně, co přesně mám na mysli. Skutečně nejde o generický
3D tisk, ale spíše hlavně o vlákna série ZSB, kde už ta technická stránka
ustupuje trošku do pozadí, ale jde spíše o "one-man show". Když už existuje
pro tuto "show" vlastní web s těmi videi, opravdu bych považoval za vhodnější
ty komentáře psát třeba tam a myslím, že RSS už dnes je taky tak běžné, že
o každém novém videu může být případný zájemce automaticky informován, aniž
by se muselo zakládat zde speciálni vlákno.

Pro jistotu zdůrazňuji, že p. Zahradníka a jeho garáže si nesmírně vážím, je
to bezesporu jeden z největších odborníků v této konfeře a v žádném případě
si nepřeji, aby kamkoliv odcházel či cokoliv opouštěl! Spíše mi šlo o ty
komentáře k videím, kterým by skutečně bylo, a to nejen dle mého názoru,
přímo na těch webstránkách lépe.

Pokud je ale většina konference názoru, že to sem patří tak, jak to je,
neřeknu už ani muk a dokonce ty příspěvky nebudu ani mazat :-). Jak jsem
psal na začátku, šlo mi o váš názor a nebyl tam žádný ani skrytý požadavek,
aby kdokoliv kamkoliv odcházel :-).

Zdraví Pavel