dovolenka versus kable, konektory, nabijacky

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Srpen 6 14:53:21 CEST 2014

>1) premyslet uz pri nakupu geretu, ty nabijeckove nekompatabilni se
>soucastnymi nebo planovanymi radej nekupovat

Ono zas niekedy vzhladom na ostatne pozadovane vlastnosti nie je
alternativa... Teda alternativa vzdy je, ako vravite - nemat,
nepouzivat... ;-)

>2) jedu na dovolenou, tak sebou nemusim tahat vsechny krabicky co je
>doma mam, polovina jich bude stacit, selekce opet  i podle nabijeci
>kompatability
>3)pred odjezdem vsechny vybrane gerety na jednu hromadu, a zkontrolovat,
>zda je k  nim nabijecka i kabel a prirozene, ty nevyhovujici vyradit
>nebo doplnit.

No, ono je to tak, ze v rodine nie som sam a nebalim sam (ani nechcem) - a
vlastne sa to tyka aj toho bodu 1.

Akurat mna beru na zodpovednost za vsetko nefungujuce elektricke... :-|

wek