dovolenka versus kable, konektory, nabijacky

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Srpen 6 14:34:15 CEST 2014

Ještě se mi osvědčilo mít pro zařízení, která potřebuju sebou po cestě
(tj. v dopravním prostředku, např. mobil, navigaci atd.) náhradní baterku.
Na eBay větsinou za pár kaček, a je to menší, skladnější, operativnější
a levnější než všelijaké ty externi power-banky.
A ještě je fajn, že když stářím zdechne původní baterka, tak je hned po
ruce náhrada.

PL

********************************

From: "gatilo" <gatilo na centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, August 06, 2014 2:24 PM
Subject: Re: dovolenka versus kable, konektory, nabijacky

6.8.2014, 14:15:14

Universalni reseni existuje, dokonce neni ani nikterak napadite, ale
bohuzel , neni vubec, ale vubec vtipne.

1) premyslet uz pri nakupu geretu, ty nabijeckove nekompatabilni se
soucastnymi nebo planovanymi radej nekupovat
2) jedu na dovolenou, tak sebou nemusim tahat vsechny krabicky co je
doma mam, polovina jich bude stacit, selekce opet  i podle nabijeci
kompatability
3)pred odjezdem vsechny vybrane gerety na jednu hromadu, a zkontrolovat,
zda je k  nim nabijecka i kabel a prirozene, ty nevyhovujici vyradit
nebo doplnit.

No ale hadam, ze toto jste tak uplne slyset nechtel.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz