OT: 3D tisk a tato konference

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Srpen 6 13:33:07 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 6.8.2014 od gatilo:

> IMHO by upne stacilo, kdyby PZ a jeho "pratele", oznacovali vlakno
> jednotnym <sub>, a ostatni by si to pripadne mohli pohodlne
> vyfiltrovat.

A nedělám to už takhle náhodou od samého počátku přesně pro tento
účel? Zkus se podívat do subjektů, jestli tam není něco pořád
stejného. Ano, myslel jsem na to už tehdy :-)

Jinak, kdysi jsem se ptal, jestli vás to tu obtěžuje, nebo zajímá.
Říkal jsem si, že by toto téma mohlo být zajímavé pro většinu z vás.
Odpověď byla, že zajímá. Pokud už nezajímá, řekněte, nebudu posílat,
nebudeme o tom diskutovat. Já se neurazím a ostatní si ty informace na
mém webu určitě najdou. Rád si s každým popovídám soukromým e-mailem
nebo třeba telefonem. V žádném případě nechci obtěžovat. A to myslím
upřímně.

Na YouTube kanálu Zahradník se baví mám teď 11 videí, tak těch vláken
založených z mé strany za mnoho týdnů zpětně nebylo o tolik víc. Že
ostatní zareagovali a vznikla diskuze, tak asi proto, že chtěli
reagovat a zajímalo je to. Připadá mi správné na položené dotazy
odpovědět v konferenci. Sám nemám v rád odpovědi ve stylu "odpovídám
soukromým mailem".

Navíc mi připadá, že ostatní témata jaksi nejsou, proto to možná
vypadá, že jsem si konferenci "zabral pro sebe". Ale já to tak
nevidím, sám se sebou si tu přece nepíšu. Nebo ano? :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem