Tiskneme krabicku pro USB modul - Zahradnik se bavi

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Srpen 6 10:35:59 CEST 2014

Ahoj,

včera jsem vám slíbil video o krabičce. Stihl jsem ho sestříhat a
vyprodukovat, takže tady je:

http://www.zahradniksebavi.cz/post/tiskneme-krabicku-pro-usb-modul

Mám informaci od Microsoftu, že datové centrum Windows Azure North
Europe, kde běží web Zahradník se baví, má nějaké potíže. Tak kdyby
náhodou někomu web nefungoval, mrkněte přímo na YouTube. Mně se teď
web ukazuje správně, ale před chvílí to trochu nejelo.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem