OT - Zabaleni 3D tiskarny Rebel 2 - Zahradnik se bavi

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Srpen 6 09:58:20 CEST 2014

Ahoj Petře,

došel ti ten mail, kde jsem ti nabízel spolupráci na snížení ceny
optimalizací nákupu arduinových věcí, nebo ti to padlo do spamů? Mám hodně
bodů protože jdu na smtp přes ssh tunel.

Jarda.

----- Původní zpráva -----
Od: "Petr Zahradnik" <clexpert na clexpert.cz>

Původní zpráva ze dne 5.8.2014 od Petr Simek:

> vsiml jsem si na nekterych videich na youtube ze tam maji display s
> kroutitkem a neco tam steluji. V tom videu o zabaleni od PZ jsem si
> jej nevsiml. To jsou ruzne verze toho Rebel 2 ?

Displej dodávám k Vellemanovi, také ho používám, ani si bez něj tisk
nedovedu představit.

Co se týká Rebela, dá se připojit, elektronika i firmware s ním
počítají. Můžeš si ho buď koupit nebo vyrobit. Do sestavy za 9.999 Kč
se cenově nevešel, cena je kolem 600 Kč. Mám ty moduly nakoupené a
umím je tedy dodat, Pavlovi jsem ho dodal na vyslovenou žádost, sám ho
také na Rebelovi připojený mám a testuji. Nějak na něm zlobí
inicializace SD karty, nevím, čím to je, prostě je potřeba tu SD kartu
zasunout vícekrát. Proto ho zatím ani nemám v nabídce.