OT balik v ramci EU

Pavel Urbancik hw na itherm.cz
Úterý Srpen 5 22:33:38 CEST 2014

Ano je mozne ze to je celni sklad, ceska posta se zatim bohuzel nevyjadrila,
tak cekam.

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr
Zahradnik
Sent: 5. srpna 2014 22:29
To: HW-news
Subject: Re: OT balik v ramci EU

Původní zpráva ze dne 5.8.2014 od Pavel Urbancik:

> Je jedno jestli je zbozi odeslano ze statu EU, ale celni urad se diva
> na Country of origin, coz je cina (je videt na scanu baliku) Jaky
> vyznam ma tedy kdyz napriklad DX ma sklad v EU? Je mozne ze u zbozi
> jeste nebylo zaplaceno DPH pri jejich dovozu sem?

Pokud by ten balík byl opravdu uvnitř EU, tak je úplně jedno, odkud je,
protože by prošel do volného oběhu v EU. Jak jsem psal už minule, je docela
dost dobře možné, že ten sklad v EU, který tam DX má, je pouze celní sklad.
A v tom případě zboží není ve volném oběhu a pouze se tam skladuje pod
celním dohledem, pak se přesune do jiného státu EU a tam se musí proclít,
aby se dostalo do volného oběhu.

Pokud to tak je, tak je v EU prostě proto, aby k tobě zboží přišlo rychleji
než z Číny, ale proclené není.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem