OT - Zabaleni 3D tiskarny Rebel 2 - Zahradnik se bavi

Ales Filip nostromo na khnet.info
Úterý Srpen 5 12:00:02 CEST 2014

Dobrý den,

Hmm, tak to je zlé. To je hodně tepla. Bydlím v paneláku, a ve skříni v
chodbě mám server s Atomem, tiskárnu, WiFi, switch, a je tam okolo 42"C
když bylo venku horko. Nebyl by problém tiskárnu ze skříně pro tisk
vytáhnout, ale vzhledem k rychlosti tisku by byla asi vytažená stále. A
to by mě asi manželka za chvíli zabila :-)
Budu muset vymyslet něco jiného. Tiskne se z USB, nebo z SD karty, že?
Přes Ethernet Shield to nejde?

S pozdravem,

--
  Aleš Filip