OT - Zabaleni 3D tiskarny Rebel 2 - Zahradnik se bavi

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Úterý Srpen 5 10:23:49 CEST 2014

DD,

tiskárnu můžu změřit až doma, ale ono se to nedá tak snadno říct - základní
konstrukce je v podstatě kompakt, jen je třeba vyrobit "vitamíny", pomocí
kterých se například přimontuje napájecí zdroj k rámu, protože jinak je
extra. V mém případě je taky ještě třeba připevnit LCD displej a to tak, aby
byl přístup k SD kartě...
Ohledně teplot - no řeknu to takhle: extruder vytápím na 255 stupňů, tělísko
má tuším 40W, podložku vytápím na 110-120 stupňů, příkon tuším >100W. Celé
to napájí zdroj 240W. Na motorech udržím ruku i po 2hod. tisku, na
chladičích na RAMPS taky (ale taktak). Do skříně se to nejspíš zavřít dá,
ale asi bych tam větral

Pavel Brychta