OT - Zabaleni 3D tiskarny Rebel 2 - Zahradnik se bavi

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Srpen 4 19:20:25 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 4.8.2014 od "Ing. Libor Konečný":

> Az na zaklade prispevku jsem zkouknul video.

A vydržel jsi až do konce?

> Tedy z jedne hodiny zaznamu pak sestrihame 2 az 5 minut .

Tak to souhlasí, já tohle video taky točil spousty hodin :-)

> Zjistil jsem, ze je idealni mit "profesionalniho" kameramana, ktery
> vi jak a co zaostrit, nastavit, co za doplnek pouzit a nebude tocit
> vystrih te prsate blondyny, kdyz si tam blbe stoupne + technicky
> zdatneho montaznika. Ja pak jen koucuji kdyz jsem mimo zaber a rikam
> mu co ma delat (pak se to premazne hudbou a komentarem). To si
> myslim by bylo idelani i ve Tvem pripade.

Libore, já jsem psal, že mě to baví a že to dělám rád. Ne že do toho
chci každý týden vrazit půl mega.

> Jedes na jednu dobrou nebo to tocis vicekrat ? ;-)

O tom jsem psal v minulém příspěvku :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem