MECH jak vrtat nerez

Neděle Srpen 3 08:18:41 CEST 2014

A nebylo by možné použít nitridový vrták a naopak vysoké otáčky a bez
mazání? Tam je princip, že ten vrták bez ztráty pevnosti snáší dost
vysokou teplotu, vrtaný materiál se mistně vyhřeje a změkne. Nevím
jestli by to fungovalo na nerez, ale viděl jsem někde na výstavě, jak s
tím vrtali díry do kuličkových ložisek, jako by to bylo měkké železo.
Anděl