MECH jak vrtat nerez

mp oklovap na gmail.com
Neděle Srpen 3 07:39:01 CEST 2014

Niezeby som bol odbornik, ale par dier som uz navrtal. Tu by som volil
slusny vrtak s vhodnou geometriou spicky (135 st.). Povlakovany kobaltom
alebo titanom vydrzi asi viac ako bezny HSS. Otacky tak od oka asi 500 a
asi najdolezitejsie bude mazat a mazat a mazat.
Profici urcite doplnia alebo opravia moje mudrosti.
http://vrtaky-vrbovsky.cz/vrtaky-do-kovu/vrtak-do-kovu-din338rtihssco5-na-nerez

mp