MECH jak vrtat nerez

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Srpen 2 22:16:37 CEST 2014

A to vrtate primo tu 6.8?

Kouknete se na ten vrtak a predstavte si co se asi deje kolem spicky
takhle silneho vrtaku - jak to tam vlastne vubec funguje. Ono to
samozrejme nejak vrta, ale proste nutite ten vrtak delat neco na co neni
stavenej.

Kupte si solidni navrtavak - slusnej stoji kolem 50-100Kc a urcite se
min nadrete.

RV