RE: Skladování filmů

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Sobota Srpen 2 13:29:08 CEST 2014

Existují dva druhy, fóliový a "pauzákový". I když esteticky ten dokonale průhledný fóliový vypadá lépe, z hlediska dlouhodobé archivace a chemického působení na film vždy preferuji ten pauzákový. Ale je to jen můj pocit, nikde jsem neověřoval, jak to může nebo nemůže reagovat, vycházím jen z toho, že papír je přeci jen o několik století déle ověřený materiál.

Výhodou tohoto archivu je, že si člověk může negativy naskenovat a očíslovat tak, že je pak snadno najde. Jen mít tu trpělivost... (už jsem se o to pokoušel dvakrát a vždy udělám tak stránku nebo dvě a morálně vyhniju)  :-))))

Jakub Šerých