Utlum 433 / 868MHz?

Sobota Srpen 2 13:17:40 CEST 2014

Dekuji za namet, nejsem si tak uplne jist, ze se chci az tak hluboko norit
do analogovych vod. Preci jen je to kusova zalezitost vynucena okolnostmi.
V prvni etape zkusim neco s minimalnim odporem a minimalni vstupni investici
V supliku mam neco jako
http://www.ebay.com/itm/Wireless-RF-Transceiver-Module-433MHz-CC1101-CC1100-Remote-Control-Arduino-Robot-/171016720537?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27d1641099
- Tento modul na 0,6kBaud s GFSK  (reciever sensitivity -116dBm) vystupni
vykon 10dBm
- za to pridam nejaky PA 33dBm
- pro testy antenu ohnu z dratu 6dB
http://ok1ike.c-a-v.com/soubory/ant_433.htm

Na prijimaci stranu dam jen antenu a modul cc1101 (jednosmerna komunikace)

V podstate mi chybi jedine, a to vhodny PA vclenitelny mezi antenu a
cc1101, rad bych neco co pujde postavit bez PCB do plechove krabicky s
dvema SMA.
Myslel jsem, ze pouziji nejaky monoliticky zesilovac od Mini-Circuits, ale
v bezne nabidce takove vykony nenabizi.
Vytkonove vyhovuje
http://yetifrisstlama.blogspot.cz/2012/10/a-power-amplifier-for-serious-garage.html
Ovsem s dostupnosti a cenou to neni valne (7,66E u mouseru) + pozudro neni
uplne idelani na vzdusnou montaz.
Vite o nejakem vhodnejsim PA na 433 respektive 868MHz?