Mycka AEG Favorit 50870 netopi

Vladimir vladimir na hkfree.org
Sobota Srpen 2 12:21:51 CEST 2014

To jsi tak brzo vzhůru kvůli pračce ?
:-)

Vladimír

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr
Zahradnik
Sent: Saturday, August 02, 2014 11:25 AM
To: HW-news
Subject: Re: Mycka AEG Favorit 50870 netopi

Původní zpráva ze dne 1.8.2014 od Zdeněk Aster:

> Ahoj, Nevimjestli ti někdo odpovídál, na mobilu se mi to cte blbě.
> Ale na devadesat procent utavene rele nebo Konektor i jdyz to na eco
> topilo. Delalo mi to úplně to same. Zdenek Aster

Ona se ta myčka chová trochu záhadně. Když jsem ji rozebral, všechno
vypadalo skvěle, relátko spínalo, přesto jsem propájel vývody.
Konektory také dobré, tohle je připojené přes takový fastonový konektor,
přesto jsem ho propájel. Pak ta myčka myla a topila.

Druhý den zase topila jen málo. Ale manželka říkala, že nějak přeskočila v
čase, že prostě najednou skočila dopředu a vynechala nějaké operace.

Na jiné programy někdy topila, někdy netopila. Je mi divné, že by tohle
mohlo být tím relé. Když jsem ji měl rozebranou a pracovala, měřil jsem i
proud, který tam teče - 8A v pohodě do toho vyhřívacího tělesa. Nevypadalo
to, že by relé nesepnulo nebo třeba nějak přerušovalo.

Říkám si, jestli to nebude nějakým čidlem, že ho myčka špatně vyhodnotí a
třeba kus programu přeskočí. Třeba že si myslí, že nádobí je čisté.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem