Anti-Gravity Technology

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Sobota Srpen 2 11:37:26 CEST 2014

Zdavím,

naše bývalá závodní doktorka k tomu nepotřebovala ani těch 5 teplot.
Všem říkala, že má zhubnout 20 kg místo pozdravu, pak hned změřila tlak a
prohlásila, že má přestat solit.

Honza

---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Kubáč <petrkubac na 802.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 2. 8. 2014 11:01:03
Předmět: Re: Anti-Gravity Technology

"> Obcas sledujem indiegogo, co leti v crowdfundingu. Len sa mi v poslednej
> dobe zda, ze sa rozmnozili projekty, ktore maju za ulohu viac ako ine
> (ardu...) vytiahnut z ludi peniaze. Taky crowdphishing.
> Tento projekt by som dal ako exemplarny priklad
> https://www.indiegogo.com/projects/anti-gravity-technology?sa=0&sp=0

Pri vsi ucte mi "antigravitace" pripomina typicky ruskojazycny zpusob
vydelavani penez - ve zdravotnictvi momentalne jede "technologie sovetskych
kosmonautu" krabicka - ktera merenim telesne teploty na 5 mistech tela
stanoví 117 parametru metabolismu na zaklade "proudeni energie" - taky
podvod jako hrom z byvaleho CCCP

Zdravi Petr Kubac