laserove ukazovatko - promitani rastru

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Pátek Srpen 1 16:22:13 CEST 2014

S Aliexpress mám také dobré zkušenosti. Něco jsem potřeboval, zaplatil a druhý den mi psal číňan že na jednu věc zapomněl, že mi ji hned pošle dalším balíkem. Tak jsem mu napsal ať mi tam ještě přihodí pár drobností, že to doplatím. Nic zaplatit nechtěl poslal mi to grátis (balíčky přišly asi s dvoudenním odstupem). Občas se dá platit (na dotaz) i přes PayPal. Vzal jsem tam už asi 15 různých věcí a zatím žádný problém. Rozdíly v cenách jsou někdy až omračující. Na DX za to koupíte jeden kus, na Aliexpress třeba tři kusy.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Lukesh
Sent: Friday, August 01, 2014 1:12 PM
To: HW-news
Subject: Re: laserove ukazovatko - promitani rastru

DX je dnes většinou už hodně drahé

http://www.aliexpress.com/item/1Pcs-Powerful-Green-Laser-Pointer-Pen-Beam-Light-5mw-Wholesale/1439350989.html

když to není to co očekáváte, tak i bez vracení se dá domluvit na plné náhradě. Zdá se mi to i lepší než na ebay, o DX nemluvě, tam mi 2x něco poslali co nepřišlo, a objednané to mám už 4 měsíce a vracet peníze se jim nechce. U Ali je mám do týdne zpět a prodejce vždycky přistoupil na můj návrh (včetně rozumné částečné kompenzace, když mi to k něčemu bylo). U ebay se člověk handrkuje a až uplyne lhůta pro krytí, tak se na vás číňan vyprdne.