Mycka AEG Favorit 50870 netopi

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Pátek Srpen 1 14:30:58 CEST 2014

Zdravím,

mám v průběhu 16 let 3. telefon. První dva koupené (Siemens C25 - přestal
fungovat,  Sony Ericsson T630)
Pak jsem zdarma dostal nějaký My phone od tchýně, protože se s ním už
styděla chodit do společnosti.
Je dvousimkový, tak jsem si polepšil.

Většina spolužáků má mobil s OS a jsou online na Facebooku, tak třeba když
jsme měli sraz.
30 minut před začátkem změnili hospodu a informaci dali na Facebook.
Na původním místě se sešli jen Ti se starýma mobilama (už jsme tam zůstali,
dobrá parta se tam sešla)

Honza

---------- Původní zpráva ----------
Od: Tomáš Halabala <hwnews na regulace.org>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 1. 8. 2014 14:15:27
Předmět: Re: Mycka AEG Favorit 50870 netopi

"Tak to jsem rad, ze nejsem jediny chronicky opravar :-)

S tim pokrokem to nechapu. Na co potrebuji co pul roku novy telefon? Ja
mam od dob kdy prisel na scenu Oscar ted dva roky novy 2. mobil. Vsimete
si, ze mu jeste rikam "novy" telefon :-)

Tchan je podobne posedly novinkama. No a kdyz ho chci trochu podrazdit,
porovnam parametry a uzitnou hodnotu jeho starsiho modelu s tim novym a
uz nekolikrat jsem mu s radosti oznamoval, ze ta pseudo-novinka je ve
skutecnosti (treba krome hmotnosti) ve vetsine parametrech horsi nez ten
starsi kus a co vsechno tomu chybi oproti starsimu kusu, ktery stal
stejny balik.

Ano vyvoj jde sice dopredu, ale ve velke mire je to marketingove silne
zkreslene a kdo ma pocit potreby treba noveho mobilu po kratke dobe, je
to podle meho nazoru jen podlehnuti tlaku okoli a reklame.

Tomas Halabala