Mycka AEG Favorit 50870 netopi

V P vvitty01 na seznam.cz
Pátek Srpen 1 13:13:54 CEST 2014

Sakrys nevali se nekomu doma prebytecna neblokovana Nokia 6310i nebo E51?

Ja vim, jsou to vykopavky... ale tu moji jsem bohuzel ztratil na dovolene a
styska se mi po jeji nezdolne vydrzi na jedno nabiti :)

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 1. 8. 2014 13:03:03
Předmět: Re: Mycka AEG Favorit 50870 netopi

"Taky se mi doma hromadi mobily, rekl bych, ze si novy kupuju kazdy
pulrok - asi davaji do androidu nejake kurvitko, protoze se to zpomaluje
a zpomaluje, nepomuze ani tovarni nastaveni, az si proste koupim
rychlejsi, vicejadrovy, s vetsi pameti a je zas chvili klid, pokrok je
rychly ;-)

Dne 1. 8. 2014 12:55, Petr Labaj napsal(a):
> Těžko. Nedávno jsem četl nějakou statistiku, jak se zrychluje
> obnova mobilu a tabletu u zákazníků. Že dřive to bylo po
> 2 letech, protože lidi čekali, až jim vyprší úvazek za dotovaný
> mobil. Ale teď že se to zkracuje na 1-1.5 roku, protože touha
> mít nový přístroj a být tedy více "in" je prostě silnější.
>
> PL

prostředí když vše bude opravitelné a ke všemu budou schémata a náhradní
díly...

---
This email is free from viruses and malware because avast! Antivirus
protection is active.