RE: OT Elektrická sekačka

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Srpen 1 11:07:56 CEST 2014

Já jsem právě zkoušel 36E, ten držák je pravda, ale zas tak hrozný to
nebylo. Sekačka je mírně jetá, tak ten držák asi trochu povolil nebo by to
mohl být novější/starší model, kde provedli nějakou úpravu. Trávu mně
sbírala normálně nebo jsem to považoval za normální. Jediný, co se muselo
přejet 2x, tak byly půlmetrový kopřivy a podobně. S trávou do výšky 20cm
problém nebyl. Koš se taky naplnil dobře, ale nevybavuju si, jak se s tím
jezdilo. Asi je fakt, že v menších prostorách, kde člověk musí víc
manévrovat, se koš naplnil mnohem víc. U překážek opravdu blbě seká, je to
konstrukčně nedomyšlené.
V tuto chvíli zvažuju tři možnosti - Gardenu 42E, nějakou Al-ko nebo úplný
noname, u kterýho budu počítat s tím, že prostě dlouho nevydrží.
Každopádně díky za podněty...