Mycka AEG Favorit 50870 netopi

Martin Záruba swz na volny.cz
Pátek Srpen 1 10:41:09 CEST 2014

Naprosto souhlasím. Problém je ale v tom, že tady nejde o ekologii. Ono
totiž i když to bude dražší, i když cena přiložených schémat je
zanedbatelná, je hlavní problém v tom, že výrobce MÉNĚ VYDĚLÁ, než když si
musíte koupit nový výrobek. A to je nežádoucí.
Martin Záruba
----- Original Message -----
From: "Kručinský Ladislav" <ladislav.krucinsky na linde-mh.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, August 01, 2014 10:06 AM
Subject: RE: Mycka AEG Favorit 50870 netopi

Pane Halabalo buďte v klidu, nejste sám. Taky se snažím vše co doma máme
udržet v chodu co nejdéle. Jelikož dělám v servisu už 17 let, servisák mi do
baráku nesmí (respektive až tehdy, když selžou všechny mé pokusy - případ
chlaďař). Takže si navzájem držme palce, ať přežijeme období výroby cíleně
neopravitelných výrobků, třeba se časem ekologové dopátrají toho, že se
pronikavě sníží zatížení prostředí když vše bude opravitelné a ke všemu
budou schémata a náhradní díly. Už "slyším" reakce takže doplňuji: ano bude
to dražší ale zná někdo ceny zatížení prostředí elektroodpadem (těch
televizorů, ledniček, praček, žehliček, kávovarů, mikrovlnek, počítačů,
tiskáren, kopírek, telefonů...které se musely vyhodit proto že už takzvaně
nešly opravit).

Zdravím
L. Kručinský