Re: Objednávka GME

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Duben 30 15:07:23 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 30.4.2014 od Petr Zahradnik:

> Jasně, to jsem se díval. Objednal jsem 10 položek a všechny jsou
> skladem v eshopu v dostatečném množství. Ale je to pro ně asi velká
> objednávka, tak to trvá. Oni raději posílají hovadinky na Facebooku
> než by vyřizovali objednávky :-)

Tak přátelé, musím se omluvit. Kolem poledne jsem naložil to, co jsem
nejvíce potřeboval (a hlavně co tam měli), do košíku Farnell, že to
objednám tam. Ale pak jsem musel odejít, tak jsem si řekl, že
objednávku uzavřu až po návratu, třeba mě ještě něco po cestě napadne,
však to znáte...

Kolem 13. hodiny vyjíždím z garáže, když k ní přijíždí PPL. Vyskočil
maník a v ruce nese balík z GME. To jsem tedy čuměl. Na webu je
objednávka stále ve stavu "přijata", žádnou informaci o vyřízení
objednávky jsem nedostal, informaci o odeslání balíku také ne, ale
prostě to už přišlo.

Tak mám radost. Byť nefunguje ten servis kolem, objednávku vyřídili a
odeslali v den objednání.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem