Cidla snimajici denni svetlo

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Středa Duben 30 12:52:49 CEST 2014

Nevím jakou potřebujete přesnost. Ale pokud slunce zakryje mrak pochybuji že vás čidlo nasměruje na slunce. Spíš se bude chytat okrajů mraku které budou lépe prosvětlené nebo osvětlených okolních mraků. Případně bude celý mrak považovat za slunce. Možná by pro Vás bylo výhodnější polohu slunce vypočítávat a natáčet na vypočítanou polohu. Programy na to existují. Já tak točím antény za měsícem. Antény jedou za měsícem i když měsíc není vidět (mlha, mraky apod.).

	Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of RV
Sent: Wednesday, April 30, 2014 11:51 AM
To: HW-news
Subject: Cidla snimajici denni svetlo

Zdravim, byl jsem zaukolovan udelat zase nejake rizeni a jednim z
pozadavku je i pozicovani na Slunce.

Vim jak bude cidlo provedeno - budou dva snimace a mezi nimi prepazka.

Jde mi o to jake cidlo vlastne zvolit - fotoodpor, fotodioda,
fototranzistor...dynamika deniho svitu je obrovska a mam obavu, ze to
nebude tak trivialni.

Nepotrebuji merit absolutni hodnoty - vyhodnocovat se bude jen rozdil
mezi dvema snimaci - musi tedy mit stejne zesileni.

Tusite nekdo jaka dynamika osvetleni je v rozsahu podmrakem az po jasno?

--
Radek Vicek