jak vytisknout schemata ve formatu VSD?

Středa Duben 30 11:43:07 CEST 2014

Dobrý den,
v dokumentaci od Siemense jsou schemata ve formátu Visio  .VSD . Stáhnul
jsem si zásuvný modul do Firefoxu, nezobrazil nic. V nápovědě jsem
našel, že soubory musí být umístěny na webu. Ani tak to nic nezobrazilo.
Stáhnul jsem od Microsoftu rozšíření pro MSIE. Tam se sice schema
zobrazí, ale když ho chci vytisknout, je uprostřed stránky malý
nečitelný obrázek. Mohu sice obrázek hodně zvětšit, udělat kopii
obrazovky a v grafickém editoru poskládat ze dvou částí, ale připadá mi
to děsná práce s nekvalitním výsledkem (malé rozlišení). Nevěděl by
někdo o nějakém prohlížeči, který by obrázek dokázal taky v rozumné
kvalitě vytisknout?