Re: Objednávka GME

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Duben 30 10:24:51 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 30.4.2014 od Jiri LINHART:

> Při objednávce je zapotřebí se podívat na internetový sklad jestli
> je ta položka dostupná a nebo ve velkoskladu kdy bude naskladněna.
> Všechny internetové objednávky totiž jdou z internetového skladu.
> Nedokážou si posílat součástky z jednotlivých prodejen.

Jasně, to jsem se díval. Objednal jsem 10 položek a všechny jsou
skladem v eshopu v dostatečném množství. Ale je to pro ně asi velká
objednávka, tak to trvá. Oni raději posílají hovadinky na Facebooku
než by vyřizovali objednávky :-)

Jdu to objednat jinde, maximálně to budu mít dvakrát.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem