[OT] SSD disk, zkusenosti

Úterý Duben 29 21:48:50 CEST 2014

Existuje hybridní disk, tj. v jednom pouzdře je jak SSD tak klasika. Má to
jedno SATA rozhraní. Počítač přistupuje na jeden disk a ten si uvnitř sám
vybere, jak pracovat s daty.

Nevím, jestli by to takhle jednoduše šlo, připojit na jeden SATA port
klasický disk, k tomu na druhý SATA port SSD a počítači poraď si jak umíš...

P.K.